KURUS DAN LANGSING DENGAN SHAKLEE


Salam..
Tajuk memang mantop..sape yang tak nak kurus dan langsing..lagilah orang perempuan..kurus dan langsing sangat sinonim dengan orang perempuan yang ingin kelihatan cantik dan menawan..kurus juga dikatakan sihat..sejauh mana kebenarannya anda sendiri ada jawapan untuk itu..



Pertama : Detox
Detox adalah proses membersihkan usus dimana segala toksin, lemak dan lendir yang melekat di dinding usus dikeluarkan melalui pembuangan air besar. Selepas dinding usus kita bersih. baru badan kita dapat menyerap nutrien pada tahap optimum.





Apa yang sesuai untuk detox adalah Herblex atau Alfalfa . Bagi mereka yang tidak mengalami masalah sembelit boleh cuba Alfalfa dan Herblex sesuai untuk mereka yang mengalami masalah sembelit. Saya tidak syorkan Herblex pada ibu2 yang menyusukan anak kerana bimbang jika kesannya akan dapat pada anak.





Kedua : Protein
Protein sangat perlu untuk membantu meningkatkan metabolisme tubuh, meningkatkan perkembangan otot, menjaga nafsu makan dan menjaga otot bebas lemak. Kajian menunjukkan protein dapat membakar kalori sampai sebanyak 35%.




Walau apa juga supplemen yang anda makan untuk kurus anda haruslah menjaga pemakanan seharian anda, jangan main hentam je makan sesuka hati. Kene kurangkan lemak dan minyak dan rajin2lah bersenam.


* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
back to top